Followers

Wednesday, June 17, 2009

..[penAt lEr]

pEngalAman test jpj...
pAgi2 pukUl 8.30 pAgi dAh da dkt pusAt pengUjian
5 minit dAri rumAh..kAli ini abAng kesAyangAn yAng hAntar
mAlas nAk drive..risAu nAnti xda pArking dAlam arEa pusAt
mAklum lEr rAmai mAnusiA yAng dAtang mAsa hAri tu
dAlam 200 orAng...
mAlas nAk ambil risiko..nAnti tAk jumpA pArking pulAk..lAgipUn xda lesEn!
pUkul 9 pAgi dA taklimAt test...
ku lihAt mEntari mEnyinAr dengAn sinAran yAng amAt memAnaskAn...
time test motOr hUjan punyer lebAt,skrg pAnas...
kU keseorAngan,tAnpa kAwan-kAwan...jAdi pErAmAh ler sedikit..
tEgur sini,tEgur sAna...
pUkul 11 bAru gllrAnku ujiAn mEndAki bUkit+pArking..
bUaT dAlam mAsa 3 minit...pEgAwai JPJ punyA ler senyUm dEkatku...
siap nAk berkEnalAn dAn tAnya mAcam2 lAgi..nAsib bAik lulus,
kAlau tidAk mAlas nAk cAkap dengAn pegAwai..huhu...
kEbetUlan jUmpa kAwan sekOlah yAng ambIl test sEkali..
bErborAk-borAk mEngisi mAsa untUk menunggU glrAn jAlan rAya...
puKul 2 petAng,bAru ku mEmulAkan perjAlanan..
dAh kpenAtan mEnunggu dAn terasA lApar tApi pa kAn dAya...
nAma penguji..KPP(T)Zahari bin Amir...
sepAnjAng ujiAn,pgAwai itu xcAkap pA2 dengAnku...sOmbongnyA...
timE hAri ujiAn mAcam2 yAng jUmpa plAk...
bUs kEluAr ikUt sukA jEr,pAdahAl kerEtA yAng
kugAh bAwa ni hAmpir dengAn ini!!
budAk2 sekOlah sibUk2 lintAs...mAmat rempit bUat willy depAn2...
tApi alhAmdulilAh ku berjAya...
wAlaupun mEmenAtkan menunggu gilirAn tuk test tApi semUa berbAloi...
pUkul 3 bAru tEl abAng dAtang ambil...
mAndi+solat+mAkan...teruS bersiAp untUk ambil mAma ayAh
dkt airport pEnang...
dAlam hAti mAcam xnAk ikut jer..nAk p pEnang sAtu hAl..jAuh gAk..
sepAnjAng ke pEnang..kU tidUr jer..biAr abAng drivE...
niAt hAti nAk shopping untUk semEster bAru tApi mEmenAtkan..
aKhirnyA mAlam bAru sAmpai rumAh...
dAn sempAt lAgi on9 YM...huhu...cntct dEngAn orAng jAuh~.~....


MyEm0.Com.....?!!...

2 comments:

kaizen said...

aik!!??
gumbira nmpk???

Anak Gemilang said...

ngehe3. kak jas ni psyrh poli kk ek?
klu pmu. (poli mukah) tersmrpk la ni) ehe

Blog Widget by LinkWithin