Followers

Thursday, June 25, 2009

..[lelAki itu...]

1-lelAki tidAk pernAh rAsa simpAti pAda diri sendiri.kAlau merekA putUs cOnta,tidAk pernAh terbAwa-bAwa dAn bilA bertemu kAwan,bertAnyakan tEman wAnitanyA dengAn selAmba mEreka jAwAb
"oh,aku dengAn dia dAh putus"
kemudiAnnya merekA berlAlu minum teh tArik.bErlainan pulA dengAn gAdis.mEreka lEbih bAnyak yAng mEnjawab,
"tOlong jAngan yAng pAsal mAmat tu lag!!"..........

2-lElaki melihat mAsalah utAma ialAh kehidUpan merekA.BagaimAma nAk terUskan kEhidUpan,nAk cari kErja dAn sebAgainyA biAepun hubungAn cintA sudAh putUs.Gadis lEbih memikiRkan 'hubUngan perciNtaa' merekA yang terpUtUs,kEnapa mesti jAdi begitu!..

3-pAda lelaki ada teman wAnita,sAtu bOnus.Gadis pUla merAsakan mesti ada tEman lelaki,kAlau tidAk hidUp tAk lengkAp.

4-tAnpa tEman wAnitA.lelAki mEmikirkAn tEntang kerjAya,sukAn,kEluar dengAn temAn dAn mendengAr muzik.

5-lElaki tidAk menAngis mAcam budAk kEcil kerAna mEreka tidAk pernAh bersimpAti pAda pErasaan.

6-lElaki itu berAni bersUmpah yAng merekA tidAk kecewa ditinggAlkan temAn wAnita,wAlhal merekA sebEnarnyA sedIh dAn terlUka....




8 comments:

kaizen said...

tgk org jgak kak...
sesetgh laki tuh sentimental gak....
hahahahaha
blanjer la bli komp bru...

- - [ 4nkEl r4p ] - - said...

tak semua macam tu..

iqbalsyarie said...

haha.semua taknak mengaku mcm tu!hehe..
btw,ni komen pertama sy.Salam ziarah..

atty's said...

ade gak lelaki yg sentimentol..hehehhehe

chin peng said...

setiap itu la yg menjadikan lelaki istimewa..setiap benda mesti ade pro n contra..

shinawawa eyenie said...

huhu...sj jer ltk lelaki

chin peng said...

siapa la wanita tanpa lelaki..

Anak Gemilang said...

ngehe3. btul2.
eiks. i like this pic.. haha.
tste sm ek kak. hihihi

Blog Widget by LinkWithin