Followers

Wednesday, April 28, 2010

..[tentAng lelAki..]

lelAki?berlAinan jAntina dengAn..kU perempuan,diA lelAki..[diA tidAk merUjuk pAda sesiApa].bilAku mengEnal seorAng insan bernAma lelAki…selAmanyA ku dilAhirkan 22 tAhun 3 hAri 18 jAm 23 sAat ini,ku mengenAl lelAki yAng pertAma,tentu ayAhandaku tersAyang,hj ahmad bin ibrAhim..diA yAng ku sAyang,hAri-hAri dengAr suAra diA..terAsa tEnang hAti ini,nAmun selAmanya 22 tAhun,adA kAla ku dengAn tidAk sengAja mengEcil hAti seorAng ayAhanda..itU ceritAku seorAng anAk kepAda ayAhanda,seorAng lelAki yAng ku sAyangi….

zUlkifli+zAinuddIn…nAma yAng dibErikan olEh mAma+ayah kepAda duA anAk terunA kesAyangAn…dAn merekA merupAkan abAngku yAng selAlu menjAga dAn menAsihati ketikAku di usiA kAnak-kAnak,mUngkin kU terlAlu nAkal ketikA itu…bila ku mEmpUnyai abAng,tentu sekAligUs ku mengEnal lelAki secAra dekAt dAn mendAlam…bEgini dAn begitU perAngai lelAki dalAm kElurgA,kerjAya dAn hubUngan istimewA…kU mengAgumi abAng2ku…semogA merEka bAhagia dengAn kerjAya merekA dan ingAt adik bOngsu kamu di sini…

mengEnal lelAki sebAgai seorAng sahAbat/kawAn....selAmaya ku di alAm persekolahAn,kolej dAn jugA university,ku mempUnyai sejUmlah kAwan lelAki dAn merekA-merekA bAnyak membAntuku dalam urusAn pelAjarAn dan sebAgainya…..berbicAra tentAng lelAki yAng diminAti,hAti ini berdebAr-debAr untUk berbicAra tentAngnyA…risAu jikA diminAti membAca entry,mUngkin mengAtakan ku ini bAjet bAik dAn mengingin sesUatu yAng terbAik dAri diA…[diA merUjuk pAda seseorAng yAng diminAti.he2]..ku lihAt dia selAlu singgAh di blog..kAmu bAca entry2ku?terhAru..sebAb kamu dAtang menyinggAh,ku dengAn malu-mAlu kUcing mengAlukan kAmu….

bilA di usiA 22 tAhun,ku sebOlehnya tidAk mAhu menUlis tentAng kenAngan lAma,biAr kenAngan lAma itu hilAng dAri sAnubAri insane bernAma nOraini..biArkAn entry-entryku lebih mAture dAn sekurAng-kurAngnya bilA kAmu membAcanyA,bOleh mengEnali dirikU…ku ingIn kamu tAhu kU memerhati kAmu dAri jAuh…


(~.-)//bAgaiman ya rAsanya jatUh cintA?..=.-

7 comments:

SyahmiFikri said...

lalala... saya lelakii.. adakah akuu yg dimaksudkann. auw22.. hahahah

Frodo Baggins said...

wa ke?


>>____<<


rasa jatuh cinta? phewwwww ~~~
hahahhaha

Daud Mili said...

hahaha. rasa jatuh cinta... memang ramai nak rasa.. tapi bila dah rasa.. medan nya tak semudah yang disangka.. bukan nak berjiwang.. macam-macam kena hadapi.. Allah pun hasrus didahulukan dengan mencintai Nya... begitu juga Muhammad s.a.w... cinta ini lah yg kekal abadi..:)

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

frodo kat sini pun kau ada..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

thanks tichew..sbb wish besday gua..
thanks tichew..sbb link blog gua...n gua pun dah link blog tichew juge..



tichew,sua pun susah nak coret kenangan semalam..tapi kenangan ngeri arr..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

epi besday buat tichew juga ye..semoga di sempurnakan perjalanan hidup mu..

Mohd Ariff said...

maksu aiinie xprnh jatuh cinta ek? rasa dia mcm gula2 nano-nano. manis masam masin. semua ada. haha

*masih belajar utk menyintai diri sendiri.

Blog Widget by LinkWithin