Followers

Friday, December 25, 2009

..[sem 2 09/10 bAkal membUka tirAinyA]

25 disembEr 2009,adA sehAri sebElum kU melAngkah pUlang ke jOhor.dalAm hAti terlAlu sedih untUk meninggAlkan kEluargA..tAmbAhan pulak adA yang mAsih belUm ku ketEmu tApi kU terpAksa pAsrah untUk menunggu kAmu..hAti ini untUk insane lain..

cUti selAma sebulAn,kU terlAlu gembirA.percUtian yAng menArik untUk dikEnang.kenAngan itU ku simpAn mEmori di fikirAnku dAn jugA dAlam camera peribAdi.kU terlAlu tAkut kenAngan itU bAkal berakhir di sini sAhaja..diri ini tErlalU mEnyimpAn seribU perAsaan yAng mEmbuAtku berubAh-ubAh.

26 disembEr bAkal di jOhor.entAh bAgaimAna keadAan di sanA.ku bElum bersiAp menghAdapi semester bAru yAng bAkal mEmbukA tirAi 28 disembEr.dengAn kesAkitAn kepAla+gigi yAng menusUk2 fikirAn ini,kU terlAlu sedih untUk meninggAlkan fAmilyku..terlAlu sedih.

di sAat ini,kU bEranikAn diri mElihAt result pEperiksAan semester lepAs.kEseluruhAn alhAmdulliAh…walApun terlAlu bAnyak hAlangan di hUjung sem,nAmun keputusAnyAng diperolEhi mebuAtku gembirA..



(~.-)//sem 2 09/10 bAkal membUka tirAinyA.ku mAsti dAlam jiwA yAng tAk stAbil=.-

2 comments:

mira ellyna said...

tahun baru, sem baru dan sinar baru akan bermula.. jadi sabarlah dan tanamlah azam yang baru serta kental agar kuat menempuhi dugaan ditahun 2010 yang bakal membuka gerbangnya hanya dalam beberapa saat lagi.. percayalah ada sinar kebahagiaan disetiaap kedukaan yang hadir.. so, heppy2 selalo.. dun be sad dear.. hidup mesti diteruskan.. bersedialah kita untuk terus matanng menghadapi hidup.. ^_^.. chayok2 for new sem yeah!! >.<

Amieynna Amin said...

all d besh..

Blog Widget by LinkWithin