Followers

Friday, December 25, 2009

..[(~.-)//♥...kU dAlam dilEma]

Ku tertArik sAtu entry di sAlah sAtu blog yAng ku fOllow…”mEngenAi istilAh sayang dAn bEnci.yAng terlAlu benci seseorAng itu,kerAna suAtu hAri kAu bAkal pergi untUk mEmiliki diA dAn jangAn terlAlu sayAng pAda seseorAng,tAkut di kEmudian hAri diA bAkal mencetUs bEnci di hAti ini”…

semUa itu terlAlu dekAt pAdaku..pAda diri yAng mEncAri istilAh mAkna cinta.bUkan niAt di hAti ini untUk mengUngkit ceritA lama.kU tulis di sini kErana ku yAkin kAmu akAn membAca suAtu hAri.di wAktu itU kU tidAk tAhu nyAwaku ini telAh diambil olEhNya atAu tercAri-cAri mAknA kehidUpan ini..

kAmu….ridzUan.kU tAhu kAmu adA di mAlaysia,di hAlaman kAmpung.dekAt dengAnku..tApi kAmu terlAlu pentingkAn diri sehinggA mEmbuatku terlAlu mEnanti sesUatu yAng menyAkiti hAti ini.hAti ini terlAlu sakit untUk membUat melUpakan kAmu…kAmu dAtang diundAng,pErgi tAnpa ku relAkan…nAmun,kini kamU bukAn sebAhagiAn dAri ini lAgi

(~.-)♥kU mEncAri cintA seseorAng yAng bernAma………………….hArap2 pertEmuan kitA di tAhun 2010 akAn mengEmbAlikan kenAngan di mAtrikulAsi.kolEj mAtrikUlasi kedAh menjAdi bUkti cintA kitA.

3 comments:

SYAFIQAHSALEH said...

sweet..moga kamu tabah :)

Chinta Hirose (nurul mahzahidah mazlan) said...

cheer up my fren.. :)

mira ellyna said...

cinta kamo sungguh suci.. smoge tabah melaluinya dan mira doakan agar kamoo mencapai kebahagiaan yang diredhai oleh Allah. Amin.

Blog Widget by LinkWithin